wtorek, 18 lipca 2017

Prom Dresses UK Millybridal


Chodź tak, jakby zawsze szło za tobą trzech mężczyzn”. – Oscar de la Renta


Moda się zmienia. Dzisiaj coraz więcej kobiet i dziewczyn decyduje się na długie kreacje nie tylko na studniówki. Będąc ostatnio na kilku weselach byłam zdziwiona, ze nie tlyko ja pojawiłam się w sukience do ziemi. Moda na takie kroje zawładnęła rynkiem i stronami do wyboru, dzięki temu wybór jest ogromny.



http://uk.millybridal.org/





Teraz kazda z nas , moze miec suknie prosto z czerownego dywanu!




Krój syrenki świetnie podkreśla figure, a przede wszytskim modeluje! Warto wybrać kolor czerowny- nadaje klasy i elegancji.




Świetnym rozwiązaniem dla każdej z was, która ma ograniczony budżet bądź lubi ciekawe i nowoczesne elementy, jest sukienka z odpinałym dołem. 2w1! 


Sama wybierając sukienke na studniówke i wesele zdecydowałam się na Millybridal UK  z kolekcji Prom Dresses 2018. I będąc szczerą chce wam polecic tę strone. Zamawiając długie sukienki nie raz miałam sytuacje, w ktorej byłam wielce rozczarowana, gdyz różniła się ogromnie od tej na zdjeciu na stronie. Na Millybridal UK tak nie ma! Wszystko zgodne z tym co podają na platformie online.
Zachęcam was do zakupu- WARTO!  



1 komentarz:

Dziękuje za komentarz sweetheart ♥